mandaldan peçetelik yaptım


    Eskiden kullandığımız ve zamanla yerini plastik mandallara bıraktan tahtadan mandallar, biraz nostaljik oldu ama artık eskisi kadar yaygın olmamakla birlikte hala kullanılabilmekte ve birçok işe yaramakta. Ben öncelikle sizlerle yapmış olduğum peçeteliğimi paylaşmak istedim umarım sizde beğenir  yaparsınız. 



Çocukken bozmak için can attığımız mandalları ozaman ki kadar biz heyecanlandırmasa da  tellerinden ayırıyoruz 
Resimde gördüğümüz gibi veya sizin farklı alternatiflerinizde olabilir sıcak silikon veya beyaz tutkal kullanarak ayırdığımız mandal parçalarını yapıştıralım ardından ikinci parçayıda hazırlayalım. 

Şekildeki gibi parçaların arasına yine mandal kullanarak hazırladığımız parçaları yapıştıralım. Vernik ile veya  tırnak cilası ile cilaladınız mı peçeteliğimiz kullanıma hazır. Güle Güle Kullanın



2 yorum:

  1. blogunuza bayıldım, 10 Marifet sağolsun :)
    Ben de bu mandalları kullanarak notluk yapmıştım, peçetelik de çok şık olmuş, ellerinize sağlık..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Oğluşum tahta mandalları bir bir bozunca onları da değerlendirmek lazımdı, beğenileriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...