fimo hamurundan el izi çalışması


 

  1. Fimo hamurunu bir miktar su ile elimizde yumuşattıktan sonra düzgün ve püzürsüz olmak şartıyla (su ile yüzeyi düzgünleştirebilirsiniz) oklavayla 1 parmak kalınlığında açın. 

  2. Ben oğlumun el izini yapmak istedim, tercih sizin sizde çocuğunuzun el veya ayak izini çıkarabilirsiniz.
  3. Ardından 2 gün güneşte kurumaya bıraktınız mı fırınlamanıza gerek kalmaz, eğer bu işlemi kışın yapıyorsanız 130 derecede fırınlamanız gerekecektir. 
  4. Kuruma işlemi tamamlandıktan sonra istediğiniz renkte boyaya bilir veya yaptığınız hamur beyaz ise boyamadanda kullanabilirsiniz.
  5. Ben boyadıktan sonra yıllar önce saçlarımıza kullandığımız meç spreyleri kullanarak parlaklık kazanmasını sağladım.
  6. Boyama işlemi bitince etrafından beyaz kurdela sıcak silikon kullanarak yapıştırdım ve fiyonk yaparak çalışmamı tamamladım.
Haydi sizde deneyin yıllar sonra çocuklarınız için güzel bir hatıra olsun.



2 yorum:

  1. fimo hamurunu fırına attım ama eridi nasıl yapacağım

    YanıtlaSil
  2. Eğer fırınınızın sıcaklığı yüksekse erimesi normaldir, düşük ısıda yada oda sıcaklığında kurutmanızı öneririm.

    YanıtlaSil

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...