gözlük ipliği ve bileklik


gözlüklere süslü ipler ve bileklikler

Öncelikle yapmamız gereken ipimize boncuklarımızı dizmek bu işlem biraz sabır işi bunun için ince bir iğne yada bakır bir telden faydalanabilirsiniz.

10 tane normal zincir çekiyor, 11. zincirde boncuğumuzu koyuyoruz, istediğimiz uzunluğa gelene kadar  bu şekilde örelim. en son uçlarına klipslerimiz yerleştirip gözlüğümüz de kullanıyoruz.

Ben yaprak, çiçek ve normal boncuk kullandım, sizde eski elinizde kalmış çeşitli boncukları bu şekilde değerlendirebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Şu sıralar elimde değerlendirmek üzere bir sürü oya ipi var. Ben de araştırıyorum neler yapabilirim diye. Kendim gözlük kullanmıyorum ama hediye olarak yapılabilir, aklımın bir köşesinde bulunsun.

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...