Tuvalet kağıdı rulosundan minik sevimli bir saksı

    Tuvalet kağıdı ve havlu peçete her ikisini de o kadar çok kullandığımızdan ruloları da bir o kadar fazla açığa çıkıyor. Haliyle onları da değerlendirmek bizlere düşüyor.  Ben çok sulama istemeyen kaktüsler için resimdeki minik saksılar yaparak değerlendirmek istedim.




Yapılış aşamaları:

1. Daha önceden biriktirmiş olduğum fakat nereye koyduğumu unuttuğum ruloları bulmakla işe başladım. 


2. Ruloyu resimdeki gibi ortadan katlayıp sert bir cisimle 
(makasın arka kısmı) kenarlarından geçtim.








3. Katladığım kısmı açıp diğer taraftan ruloyu katladım.






4. Ruloyu katladığım yerlerden açınca şekildeki görüntüyü aldı.

5. Kıvrımları alt ve üst kısımlardan ortalayacak şekilde kesiyoruz.



6. Kestiğimiz parçaları katlıyoruz.



7. Alt kısımdaki katları her tabakayı az miktarda sıcak silikon ile bir birine yapıştırıp tabanını oluşturuyoruz.


8. Hani bayramlarda aldığımız şeker ve çikolata kutuları var ya onlarında üzerindeki  kurdela ve süsleri atmayıp bir köşede sakladıktan sonra zamanı gelince  çıkarıp değerlendiriyor ve burada kutumuzun etrafını kaplamakla kullanıyoruz.



Küçük bir süsleme işlemiyle işte sevimli minik saksı

Bu arada bir bilgi vermeden geçemedim. Kaktüsler etrafa yayılan radyasyonu topladığı için elektronik eşyaların kenarlarında özellikle TV ve bilgisayar monitörü yakınında böyle sevimli saksılarda hoş duracağını düşünüyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...